min första blogg!

jaa nu ska jag börja blogga också ;P
jag var ju tidigare aktiv på bilddagboken (här), och jag gillade det väldigt mycket! men det känns lite begränsat.. för alla inlägg måste ha en intressant bild för att folk ska vilja klicka in på det :S och det känns som det enda folk vill se där är snygga bilder på mig :P vilket ju är kul haha! men jag vill ha lite mer frihet^^
bloggen kommer nog bli mer omfattande, kommer försöka uppdatera varje dag och helst flera inlägg per dag om allt möjligt :D min vardag såklart, hur det går med mitt modellande (d.v.s. trögt :P), tankar, funderingar, sånt som inspirerar mig och mycket bilder! posingbilder, modellbilder, behind the scenes bilder och även lite mer vardagliga bilder ;)
så hoppas mina bevakare från bilddagboken följer med mig här med och att andra ska hitta hit!
så då kör vi :)

hörs igen lite senare :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0