Vad vi kom hem med..

Ja, jag och Andreas kom faktiskt hem med lite saker från stan iaf :)

nya handdukar, filt till vardagsrummet också fick jag ett guldigt linne från H&M! jääj!

så såg linnet ut på, men jag tror jag ska byta till en 38 eller 40 för att få den mer loose fit som jag tycker är coolare än tight 90-tals disco diva haha ;P

en rätt dålig bild, men såhär såg jag ut idag på stan iaf :) gammal klänning från H&M som jag klippte bort det bruna innetyget så den blev mer transparent, vilket jag tycker gör att den känns mer "nu", "skinnbrallor-tights", nitbälte från topshop och nåt gammalt halsband ;P till det ett par mörbruna pilotsolglasögon såklart!
nu blire att slappa framför SYTYCD s01 P&K

Kommentarer
Postat av: Vicky

Yey, älskar disco diva-looken ;D

2009-07-29 @ 01:46:57
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0