slööast

blev inge inlägg igår, jag som hade sagt det >< jag slöade helt enkelt! fixa¨de om mina bilder på myspace :P är inte klar med det än iof kom jag på nu haha!
idag blire ungefär samma visa.. göttt X)
jag och andreas har börjat se på harry potter filmerna nu, längtar till att få se den 6e :D ikväll blire film 3^^ läser också 7e boken på engelska atm haha värsta harry potter maraton här i johansson-kaukosalo hemmet!

my god.. jag behöver verkligen munneys !! finns så sjukt mycket snyggt på topshop nu >< min wishlist är flera meter lång ;D jag känner mig verkligen inspirerad när det gäller höstkläder nu! blir nog en mörk höst som vanligt.. egentligen äre samma inspiration, samma look som jag ville ha förra året, lager på lager, svart, grått, vinrött.. med lite nattblått och guld och rött, stickat, paljetter, skinn, päls.. jaoo.. men då hade jag verkligen inte pengarna, har ju haft sjukt dålig ekonomi väldigt länge nu.. men jag hoppas att det blir bättre snart, jag tror det kommer bli det :) jag låter säkert helt penga-kåt just nu, men ärligt talat, jag har inte haft pengar på över ett år! alltså inte ett enda öre. så fort jag fått pengar från lön eller bidrag så har allt gått åt till hyra och räkningar och sen har andreas fått handla all mat och ge mig pengar till buss, nån utekväll och ah ni fattar :P det har sugit helt enkelt! ändå har han haft råd att bjuda mig på en utlandsresa i sommar, så tänk då bara vad vi skulle ha råd med som par dessutom om jag också drog in lite cash varje månad!

aja.. nu svamlar jag.. sitter här i vardagsrummet med andreas laptop i knät och har på tvn som bakgrunds ljud.. andreas grejsar med våran stationära dator som inte ville funka imorse ;S
snart blre nog lite mat och att se på dr phil ;)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0