gårdagen

dagen igår var jättefin :) började med att jag fick en idé om att dra nitarna ur mitt 3 rads pyramidbälte och klämma fast dom i ett par gråa jeans jag har, det blev rätt coolt :) men egentligen hade jag velat ha guld/brons färgade pyramidnitar på ett par svarta jeans men hade inget sånt bälte.. trodde jag..
efter att jag hade knåpat med dom gråa jeansen gick jag, andreas, eric och ludde till andreas mormor och åt mat X) mmm andreas mormors husmanskost! det är bra mat att äta en lördag när man ska gå ut på kvällen :)
jag kom hem igen runt 17 tiden, så 2 timmar innan jag skulle komma över till vicky på förfest alltså.. då kom jag på att jag visst hade ett guld/brons pyramidbälte i källaren! så gick ner där och rotade och hittade det :D så då satte jag igång och bände upp dom och klämde på dom igen på ett par svarta jeans, blev grymt :) men jag har ännu fler av dom bronsnitarna så ska nog utveckla det lite mer^^
ja, ni förstår nog att det tog lite tid så jag fick lite bråttom sen att göra mig iordning och skynda iväg till vicky.. så tog inga bilder på outfitten.. tog inga bilder överhuvudtaget haha som vanligt! men den här gången äre inte helt mitt fel, min kamera kukade ur ><  linsen åkte liksom in och ut hela tiden och sen in igen och kameran stängde av sig.. hehh.. min kamera gör så ibland och det finns inget att göra, när det gått ett par dagar och man sätter på den igen så funkar den liksom^^
men det var hur som helst skitkul igår :D vi spelade singstar på förfesten och sen drog vi till ankan, som var roligt för en gångs skull :O och det är bara för att dom hade rockdelen igång, där är det inte lika mycket folk så där kan man faktiskt andas och dansa, det du!
men jag vet att vicky tog bilder iaf, så det kommer när hon lägger upp ;)
är jämt lite bakis idag, så det blir att softa, äta massa mat och se på 5e harry potter filmen ikväll X)
P&K


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



Men vilka idioter!! :O Hur kan man säga så till folk på stan som man inte ens känner.. suck! Folk är verkligen dumma i huvudet ibland =/ Och vilken idiot till hemkunskapslärare, jag trodde det bara var min som var så konstig men det finns tydligen fler då :P Kul att du vill lägga till mig på bloglovin! :D



Det låter som att ni hade en trevlig kväll igår :)

2009-07-19 @ 14:13:17
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0