det är segt just nu :P

vaknade runt 12, såg på två project runway avsnitt i sängen och nu ska jag och andreas strax iväg och handla lite mat.. jag är sjukt seg >< har festat väldigt lite den här våren så min kropp är inte van tror jag som förut haha :P
det var jättekul igår iaf med Mia och Sabina :) tyvärr glömde jag kameran hemma :( så det finns inga bildbevis..
vi möttes upp på ankan iaf var där till tolv och efter det drog vi vidare till pitchers, så jävla bra musik hade dom där! grym dj :D vi dansade, snackade, drack den ena drinken, cidern, shotten efter den andra.. plötsligt var klockan två och dom stängde, då ville mia och sabina ragga efterfest hos ägaren av pitchers men han hade inte någon, så vi gick och stog utanför korriander ett tag. jag blev rätt trött och såg att min buss gick snart så jg bestämde mig för att ta den hem :) vet inte om dom kirrade efterfest eller inte :P när jag kom hem så vare som vanligt liksom, kände inte alls att jag var full :S jag duschade och drack vatten och såg på nåt avsnitt innan jag somnade.. men idag känns det annorlunda haha :P
gud vad jag svamlar känns det som nu, kan inte skriva ordentligt.. nej, det blir en lugn söndag idag! gött att solen kikar fram lite för första gången på en vecka eller nåt^^
kanske hörs senare, eller imorn :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0