dagens outfit lol

knäppte av ett par bilder förut innan jag och andreas gick över till hans mormor och åt lunch :)
jag har klippt mitt löshår nu så det är lika långt som mitt riktiga hår, men det ser längre ut än utan löshår för det är lite tjockare!


jag vet inte riktigt vad jag ska göra med min lugg.. idag stylade jag håret lite sött så topparna gick innåt och luggen puffades lite.. fick inspiration från courtney love:

är litte sugen på denna frilla! fast en längre version då.. för jag tänker inte direkt klippa mitt hår igen när jag precis har börjat få en fin längd liksom haha :P men tror det hänger mycket på att klippa en tjockare lugg.. jag får tänka på't :)
hallå, nån som vet när hennes nya album kommer ut eller? nobody's daughter har jag för mig att den ska heta.. har googlat lite och den ska tydligen låta riktigt bra och förmodligen vara den sista skivan hon gör, lite make it or break it^^
oh well.. ska läsa lite nu i min harry potter bok.. och ikväll blire nog den 4e potter filmen :)
later! P&K

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vad fin du är i håret på dom här bilderna, honey! Har du nåt löshår i nu?

Jag var och klippte luggen hos en homosexuell jugge igår ehehehe ;D

2009-07-16 @ 19:04:29
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Elina aka pinkflesh

Vicky, ditt lol. varför läser du inte min blogg utan bara kollar på bilderna? :P jag läser iaf din blogg OCH kollar på bilderna så jag visste redan att du klippte din lugg hos en jugge igår X) haha

2009-07-16 @ 19:17:24
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Vicky

HAHAHAHAHAHA gud, förlåt! Blev för distraherad av ditt pretty face ;) Känner mig som en 16-åring på bilddagboken nu :(

2009-07-16 @ 22:17:25
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: anis

obehagligt vackra ögon!

2009-07-16 @ 22:36:40
Postat av: josefin

hej jag undrar bara vilken hårfärg du använder och vart du har beställt ditt löshår. :) btw gillar din blogg

2009-07-26 @ 01:13:29
Postat av: Elina aka pinkflesh

svar till Josefin;

det är lite olika.. nu förtiden brukar jag inte färga håret utan bara tona för mitt hår håller fortfarande på och reparerar sig från när jag var platinablond för ett tag sen^^ men jag kan iaf tipsa om Loreals casting creme gloss toning, den är jättehärlig! löshåret brukar jag beställe från rapunzelofsweden! jag tycker dom är bäst :) tack så mycket :D

2009-07-26 @ 20:26:51
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0