Dagens låtsas outfit!

det här är en lek som jag precis har kommit på.. eftersom jag inte har några pengar eller lever särskilt glamouröst nu så lägger jag upp "Dagens låtsas outfit" istället för den riktiga outfitten som består av mjukisar och linne XD såå skojsigt!
idag t.ex. så har jag varit hos Mia i väse tillsammans med Andreas.. så då kan man ju tänka sig att jag hade på mig detta när vi promenerade runt Väse, köpte godis och kollade på film, Crouching tiger hidden dragon^^

allt är ifrån topshop.com!
P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

men EY! skaffa stardoll!

2009-07-26 @ 23:12:38
Postat av: Billie

Haha åh, kul ju!



Jo det är TM-jobbet jag "måste" gå upp 7 till. Börjar 9 som tidigast men det finns ingen buss som passar jättebra på helgerna så jag åker 40 min innan jag börjar.

2009-07-27 @ 00:46:49
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0