bjussar på 3 nya bilder

bara för att jag inte bloggat någonting idag så bjussar jag på tre bilder som jag aldrig visat förut nånstans förutom att dom glidigt in lite obemärksamt på min myspace..
anledningen är att jag inte är helt hundra på om jag gillar dom :S men dom är annorlunda och har fin retusch så därför har två av dom åkt in i min myspace portfolio iaf..
vad tycker ni? (btw, det var sjukt stressande att ha knivar på väggen kring en som ramlade ner rätt vare va!



och på dom här bilderna när jag ligger ner vare så kallt så tårar rann ner för kinderna och jag fick typ skak-attacker då och då haha :P svåraste/mest ansträngande plåtningen jag gjort hittills tror jag^^ den ägde iaf rum i maj i år..
fotograf är Tobias Duveskog, mua är Petra Heikkinen!

föresten kan ni kika min myspace portfolio för massa blandade modellbilder på mig, om ni vill se :) www.myspace.com/elinakaukosalo, klicka bara på presentationsbilden så kommer ni till ett modellalbum och ett partyalbum ;)
P&K

Kommentarer
Postat av: Lilly

Snygga. :D

2009-07-22 @ 23:36:00
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Vicky

Jag gillar dom fett mycket! Speciellt den första! Fast jag antar att vi har olika kriterier på bilder + att du är så jääävla kräsen när det kommer till bilder på dig själv ;)

2009-07-23 @ 12:30:13
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du är så sjuuukt vacker :D

2009-07-24 @ 00:55:18
Postat av: Martina

Coola bilder :)

2009-07-24 @ 17:21:20
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0