arghh ont i halsen :((

igårkväll när vi grillade kände jag att jag började få ont i halsen :( sådär ala jag kommer bli förskyld och febrig om ett par dagar.. apjobbigt! sov jättedåligt inatt och idag gick jag upp halv åtta för jag skulle på Communicare gruppmöte (sånt där projhekt via arbetsförmedlingen). har precis kommit hem från det, det verkar bra faktiskt, dom är jättesnälla där och man får göra lite övningar och det känns typ som att vara i skolan igen, vilket jag tycker är kul :)
men iaf.. fan att jag håller på och bli sjuk! ikväll ska vi på Brüno också! hoppas jag inte blir helt febrig där, har sett fram emot att se den här filmen, verkar sjukt kul!
nu ska jag ta och göra mig lite mat snart när jag känner att iprenen har kickat in^^
såhär ser jag ut en dag som denna ><

ha det fint! P&K

Kommentarer
Postat av: Emmaw

Jädrar vilka snygga jeans.

2009-07-22 @ 12:25:12
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0