Smink-tips!


Imorse testade jag en ny grej med mitt mineralsmink (Everydayminerals), jag blandade lite concealern, jag använder den som heter Intensive Fair med min fuktighetskräm och masserade in över näsan, under ögonen, hakan och lite på kinderna. Det var lite för kladdigt först för jag hade redan smörjt in mig innan, men när det hade sjunkit in så såg det fantastiskt ut! Det täckte lite grann samtidigt som det såg ut som att jag bokstavligt talat inte hade något smink på alls :O Sjukt bra! Verkligen någonting jag ska fortsätta med och utveckla :) Testa ni med!

Foto; En in zoomning på en bild som Rebecka Bergvall har tagit.

Kommentarer
Postat av: Dejana

Jag funderar också på att göra en beställning därifrån, men jag undrar vad du har för färg på din foundation? Jag hittar nämligen aldrig en som är tillräckligt ljus, och vi har ungefär samma hudton ^^

2009-12-16 @ 13:03:08
URL: http://53rdn3rd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0