Shoppingen i fredags!

Nu har jag lånat Andreas stenålderskamera för att ta kort på det jag köpte i fredags när jag var på jakt tillsammans med Adam för att hitta en outfit att ha på juldagen! Min kameras batteri har kukat ur totalt, blir så frustrerad >< Om jag får några pengar kvar efter jul ska jag kolla på ett nytt batteri och batteriladdare, nåt utav det (eller båda) är det fel på!

Det enda som verkar finnas i butikerna nu är antingen såna där korta "bal-klänningar" eller glansiga, tighta klänningar med horisontella sömmar, alá Blondinbella^^ Nej, nej, nej! Ifall det är det enda som butikerna har att erbjuda i fest-väg så betyder det antagligen att dom allra flesta kommer se ut så^^ Därför fick jag tänka om.. Om alla kommer helt glansiga och glittriga och paljettiga så får jag komma i nånting enkelt med ändå snyggt och få till looken med styling istället. Denna klänning hittade jag på MQ, en kopia av en som Kate Moss gjorde för Topshop förra hösten, en perfekt vardagsklänning, så skön!

Till det ett par svarta strumpbyxor, tror jag.. Har inte helt bestämt mig där än! Men till smycken tänkte jag iaf detta! Ett par chunky örhängen, halsband med kors och ringar! Har lite fler ringar sen innan som jag ska kombinera dessa med^^

Ett par heels till och blodröda läppar så tror jag det blir perfa!

Det känns så skönt att ALL shopping är klar till jul X) Nu är det bara att mysa ner sig och vänta och pirra! Mer julstämning än så här har jag nog inte kännt sen jag var 10 eller nåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0