Precis kommit hem från stan^^

Ja, som rubriken lyder, jag har precis kommit hem från en dag på stan med Andreas, har hjälpt honom handla julklappar till sin familj och vänner :) Jag har ännu inte köpt en enda julklapp :O Men jag ska få pengar i slutet av nästa vecka, och jag är bra på presenter om jag får säga det själv ;P
Jag har råkat få veta lite detaljer kring mina klappar från Andreas.. Jag vet att han beställde från min wishlist på topshops hemsida så där får jag inte logga in nå mer :P Sen så kom det ett paket igår som han hämtade och det var tydligen inte från Topshop.. Fyrkantigt var det :S Har ingen aning om vad det kan vara! Jag är så jäkla nyfiken, haha! Kan inte hjälpa det ;D Vad finns det mer för shoppingsida som han vet att jag tycker om?!
Oh well, tänkte se på Bridget Jones's Diary nu och måla om naglarna ;) Älskar att vara sådär tjejig ibland! Ikväll kommer Fredrik och Jenny över för att se Robinsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0