Outfit + mani/pedikyr :)


Efter brunshen har jag bara fixat med mina naglar och tånaglar faktiskt, tills nu när jag satte på mig lite andra kläder och fixade håret och knäppte några kort :) Om ett par timmar kommer Fredrik och Jennie och joinar oss, Eric har redan hittat hit och Ludde bor ju hos oss den här helgen som sagt^^


Min hemmagjorda franska manikyr X) Det är alltså mina egna naglar^^ Jag brukar aldrig köra med vita tippar för jag orkar aldrig, utan kör bara hela naglarna med stärkande naturellt färgat lack! Filade även om formen lite, jag brukar ha lite mer spetsiga naglar nu är dom liiite mer sådär "fyrkantiga" som alla har :P
Här kommer en bild på mina tånaglar också, så dom som inte tål fötter behöver inte skrolla ner :P

Det är första gången på säkert ett år som jag fixar till mina tånaglar! Vad skönt det var att skrubba och smörja in och fixa nagelbanden så inte dom täcker halva nageln, ärligt vad äckligt! Nu är dom fina med vita tippar dom med X) Jag vill bara gå runt barfota här hemma, typiskt att man ska få detta ryck nu på vintern när jag har gått hela sommaren och skämts över mina ovårdade fötter :P

Nu ska jag käka och vara social med grabbarna ute i vardagsrummet, ha en kul lördag! P&K

Kommentarer
Postat av: Dejana

Vilken söt blus!

2009-12-05 @ 22:25:46
URL: http://53rdn3rd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0