Nyårs/Juldagen-blåsa?

Gud, förutom julklappar så måste jag ju införskaffa en nyårsblåsa och nåt ännu fläshigare att ha på juldagen !! Jag brukar nämligen göra så att jag går ut med tjejerna på juldagen också firar jag nyår med Andreas och hans gäng, brukar bli hemma hos oss :)


I en perfekt värld skulle jag ju såklart ha denna omtalade Balmain klänning på mig på juldan ;)
Men antagligen blir det nåt från Gina eller H&M :P Det är där min budget ligger^^ Och det är inge fel med det, dom har faktiskt endel väldigt snyggt för det mesta! Det dumma är ju bara att man oroar sig för att man ska se andra på krogen i samma klänning ><


Typ Pink och Shakira på MTV Video music awards, när vi ändå är inne på Balmain :P

Oh well, ska ta mig in till stan imorn och kika runt hade jag tänkt :)
Vad har ni för planer på juldan/nyår? Köpt outfits för det än?


Kommentarer
Postat av: Dejana

Svar: Åh, tack! Det var faktiskt jättehjälpsamt ^^, Ska nog ta och beställa en som jag tycker är ljus och en lite mörkare. Man kan ju blanda i värsta fall.

2009-12-16 @ 18:39:24
URL: http://53rdn3rd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0