Makeover ;D


På tal om hår och förändring^^
Den HÄR sidan är verkligen jätterolig att gå in på för att se hur man skulle passa i olika kändisars frisyrer ;) Det som är extra bra med den sidan är att man kan dra och tänja frisyrerna så att dom passar ansiktet, så att inte hårfästet kommer långt ner på pannan och längderna svävar långt ut på sidorna^^

Alltså, varför passar jag i typ alla frisyrer och färger för?! >< Det gör det ju såå mycket svårare att veta vad man passar absolut BÄST i! Jag tror jag passar bäst i lugg iaf ändå, då markeras kindbenen mer.. Och det är inte på tal att korta ner håret! Men sen då? :S Allra helst skulle jag vilja gå till en riktigt proffsig frissör som bara kan tala om för mig "Så här ska du se ut! Och sitt du bara ner så ska jag fixa det åt dig!" Tyvärr har jag inte råd med något som helst besök hos frissan, så jag får gå och grubbla ett bra tag till :P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

gah jag hade också behövt en makeover ;D

2009-12-03 @ 15:27:57
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Svartlava

Jag tycker att du passade alla bäst i det svarta i mitten där. I alla fall utav dom som är på bilden. Det var fint att håret var lite bakåtstruket också :)

2009-12-03 @ 17:26:22
URL: http://svartlava.blogspot.com
Postat av: Vicky

"Oh noooo, I look good in everythiiiing, life is sooo hard!" :P HATAR DIG IBLAND :*

2009-12-03 @ 20:10:23
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0