trött på kåmmunikare ><

hehhh.. suck.. börjar bli lite trött på communicare! jag har träffat många coacher där nu eftersom det är nya som kommer in och vikarierar hela tiden medans våra ordinarie är på semester, och alla verkar ha sån personlighet som verkligen inte jag har.. jag klassar såna personligheter till "telefonförsäljiga", det är såna som inte får ont i magen av att vara telefonförsäljare, dom är påstridiga, pratglada och cut throat och dom tycker att alla vi ska vara likadana för att få jobb.. och det är verkligen inte jag! så det känns så himla hopplöst.. varför kan man inte få jobb genom att skriva ett bra CV, komma på intervju och vara lugn, glad, ambitiös och visa att man är intresserad av jobbet?
och sen alla idioter som är på communicare.. såna som kommer en timma försent, är nonchalanta, uppkäftiga och saknar empati och man är typ rädd att dom ska gå lös och mörda sönder alla om man säger åt dom^^ och det som stör mig ännu mer är att dom inte blir "straffade" på nåt sätt, dom blir daddade med istället.................... grabfgbjht! här sitter jag i tid, lyssnar, antecknar och går in för varje uppgift som vi får! hoppas att it counts for something iaf i slutändan^^

aja.. blev lite irriterad bara^^ men idag klockan 12.34.56 kommer ju ens drömmar slå in om man sänder ut goda tankar, så får väl lugna ner mig, äta lite mat och tänka positivt på allt som jag vill i livet!

snart kommer mina favorit modellbilder på temat Porträtt :)
så kika in snart igen! P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Communicare är verkligen en dagisåtgärd, precis som med alla andra arbetsåtgärder arbetsförnedringen har. Allt vore mycket bättre om dom tog bort dessa förbannade åtgärder. Dessa personer som kommer försent kanske inte vill vara där pga av ångest osv, men måste eftersom soc eller a-kassan drar in pengarna för dom.

2009-08-09 @ 14:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0