tisdag

nu har jag precis kommit hem från coachmöte på kåmmunikare (nu har jag stavat det på det här sättet så många gånger att det ser knäppt ut med communicare :P) gött att dom ordinare ledarna är tillbaks, nu kanske man kan få ut något av stället! min coach är iaf lätt att prata med och han verkade förstå mig och tyckte jag var driven och ambitiös :)
nu ska jag packa in kläderna och skicka ut dom till deras nya ägare! och samtidigt hämta ut min jacka som jag klickade hem från topshop för nån vecka sen :D
sen så ska jag bara slappa, läsa mer i harry potter boken<3, också ville en fotograf snacka ihop sig lite med mig och planera plåtningar, kul!
men first things first.. paketera kläder!
hörs senare :) P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0