spenderat 9h på stan idag :P

är helt slut! kom hem för en timme sen och började på en gång med att laga mat och äta^^ jag var på kåmmunikare imorse som vanligt på måndagar, vi var klara redan kl 10 :P och när jag gick därifrån träffade jag på Sibbe :D så vi har gått på stan sen 10 då affärerna öppnade till 18 då dom stängde typ haha! hon bjöd på kinamat X) <3

jag och Sibel inne på H&M ;)

det var skönt att gå omkring och bära på lite kassar för en gångs skull ;D kom hem med detta:

leggings med nitar från H&M, ny fuktighets kräm från Nivea visage young som ska hjälpa mot oljig hy, Aussi shampoo och balsam - dom hade inte TRESemmé nånstans i karlstad >< men jag kom ihåg att jag fick prover från Aussi i somras och gillade det som fan så jag körde på det istället :), väska från Lindex, armband, örhängen och hårnålar från H&M, mascara Great Lash (kände mig lite retro haha ;D), läppenna från Isadora och tillsist ett halsband från Lindex :P

vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer
Postat av: MAz

Kul när det uppskattas :) tack för du alltid tittar in och skriver lite :) Ja, det blir ltie sånt där då å då, har ju en kategori som heter inspiratio som jag brukar lägga sånt där i :)

kramis

2009-08-31 @ 20:29:09
URL: http://mazstudios.blogg.se/
Postat av: Vicky

Hahaha det blir jämt så när man är med Sibbe! Finns ju Oslo City här, ett skitstort shoppingcenter på fem våningar mitt i Oslo som är öppet till 22.00... Många gånger vi har gått runt där från fem till tio eller? XD

2009-08-31 @ 21:33:43
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: IDA b

Häj häj Elina, kul blogg du har : ) tänkte bara tipsa dig om att dom har TREsemmé på Maxi av alla ställen. Köpte volym sprayen förra veckan och är än så länge jävligt nöjd faktiskt! : ) Vi får fika någon dag tycker jag. Kram Ida

2009-09-01 @ 17:23:28
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV IDA; men tjenare ;) lol Maxi haha! aja får väl kanske testa det sen när det jag har köpt tagit slut :) det får vi göra! kram

2009-09-01 @ 20:35:55
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0