okej.. det här måste se roligt ut XD

jag sitter framför datorn och skriver detta iklädd mina over knee stövlar, vita strumpbyxor, bh och har ansiktet fullt med honung haha XD not cute^^ men jag har iaf lyckats få på mig stövlarna :D är jättenöjd! så jag har på mig dom nu för att liksom gå in dom, börjar jag göra det nu så kanske dom är superbekväma sen om en månad? ;)
och jag älskar verkligen att göra en honungsansiktsmask på kvällen, nästa morgon ser man så himla fräsh ut!

det jag gör är att bara tvätta ansiktet som vanligt, torka, ha på en behaglig mängd vanlig honung som man köper på typ ica, (tror nog man ska undvika läpparna och huden runt ögonen), massera lite, skölj händerna och gå och gör nåt annat i ca. 20 minuter kanske se på något avsnitt? skölj sen av och fortsätt med din vanliga "tvätt-rutin", för min del är det att ha på basiron och sen fuktighetskräm^^

nu ska jag fortsätta se på So you think you can dance s04, innan honungen ska bort!
sov gott alla, P&K!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hur är det med dig idag? :D

2009-08-29 @ 10:20:33
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0