Mina favvo-designers denna höst!

jag måste också ta och gräva djupt i denna modedjungeln och hitta mina godingar :)

Balmain:

älskar dom accentuerade axlarna, nitar, svart, glitter.. och blått tycker jag är härligt att se nu!

Dsquared:

den där coola looken som ser ut som man bara tagit på sig vad fan som helst imorse :P lager på lager, mixa, blanda, glammigt tillsammans med vardagligt, rock'n'roll helt enkelt ;D

Gucci:

åh! dom gör det igen.. älskar Gucci! det liknar Balmain lite, men med mindre axlar och mer lager på lager! det ser så rockstar ut på ett fantastiskt lyxigt vis! PIMP!

Isabel Marant:

den här looken känns lätt att fixa, vilket är gött! det du behöver är ett par svarta stuprör, vit tunn tisha, "boxig" pälsjacka, en glansig sjal och ett par boots med nitar :D allt detta kan man ju hitta budget!

Julien Macdonald:

älskar den glittriga, trasiga stickade klänningen! och sen äre bara asymetrisk och hårt! the way we like it ;D

Miss Sixty:

skinn pantisarna !!! <3 <3 <3 tillsammans med den luftig, tunna blusen också, right on! älskar spetsmönstret på jeansen också, annars är jag himla trött på spets, men det där var ju en ny twist :)) och en sån boa, riktigt kul och glammit!

Roberto Cavalli:

dom tighta skinnbrallorna/tightsen går fortfarande hårt, i like! sen äre åter igen, boxig (och med det menar jag fyrkantig) päls, lager på lager och nitar!

Topshop Unique:

kalla nyanser, blanda stickat med glansigt och struktur! och over-knee/thigh high boots såklart <3

Vivienne Westwood:

bölsa på med stor silkig sjal, långa over-size stickade klänningar och benvärmare, gosigt värre X) jag älskar att burra ner mitt ansikte i halsduken på vintern! shabby chic så att säga ;P

William Rast:

man får inte glömma dom lappade jeansen, mc-jackan eller dragkedjorna heller! och fransar på skorna är fortfarande hett :)

detta var mina dyra favoriter nu i höst! ska göra iordning ett kollage med budget varianter också! tror jag vore kul både för min egen del (så jag vet vart jag ska få tag på allt) men kanske för er också ;)

och jag har faktiskt lite utav dessa trender i mina tradera auktioner! så där kan man titta med :)


Kommentarer
Postat av: Frida/synchiqe

"skinn pantisarna !!! <3 <3 <3 tillsammans med den luftig, tunna blusen också" DET var riktigt riktigt najst! Fanns mkt annat fint också. Kul att se. :D

2009-08-12 @ 21:32:01
URL: http://synchiqe.bloggspace.se/
Postat av: Vicky

Mums som satan på Gucci och Cavalli! <3

Gillar att den mörka och rockiga stilen håller i sig, den har ju varit aktuell länge nu. ME LIKE :D

2009-08-13 @ 00:49:16
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0