låtsas outfit för utekväll!

ikväll ska jag och vicky  till emma på förfest och sen blire utgång, antingen nöjes eller ankan^^
och till det ser min låtsas outfit för ikväll ut såhär:

allt är ifrån topshop.com, förutom bodyn med nitar och handskarna med dragkedja som är från H&M Divided Exclusive och kommer finnas i utvalda H&M butiker i slutet av augusti!
önskar att vi hade Divided Exclusive i Karlstad för det kommer komma sjukt mycket must-have plagg där!

(föresten, det färgglada kluddet på överarmen ska föreställa min tatuering haha ;D)

vet inte om det kommer komma mer inlägg idag.. ska till vicky om ett par timmar redan tror jag för vi ska göra oss iordning tillsammans sa vi häromdan :)
men vi hörs imorn iaf! ha en kul lördagskväll allihop :) P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ha vit bakgrund på dom här... Det är jätteroligt att titta på men den vita kanten som blir runt vissa plagg förstör lite :(

2009-08-01 @ 21:44:48
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; jo visst kan testa att bara ha vitt, kanske ser bättre ut! kul att du gillar låtsas outfitterna :D

2009-08-02 @ 13:26:09
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: isabelle

Sjukt snygg outfit :D

2009-08-03 @ 13:54:32
URL: http://nak3n.blogg.se/
Postat av: m

Hej! Du verkar ha bytt hårfärg nåra ggr, så tänkte fråga om du vet hur man får bort gulaktiga varma toner i blonderat hår? Har både kalla och varma slingor blekta. Jag har provat silvershampo ett tag men fungerar ej, och de ljusa slingorna blir bara gråaktiga då. Vågar inte bleka mer så det är rätt slitet redan. Tacksam för svar:)

2009-08-04 @ 18:47:22
Postat av: Vicky

Tyckte att din riktiga outfit i lördags var mycket fräsigare ;)

2009-08-05 @ 00:11:30
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0