långpromenix med älsklingen!

är helt slut nu! vaknade såklart med världens träningsvärk efter plåtningarna igår, men jag är också helt slut för att jag och andreas har precis kommit hem från en långpromenad! vi gick till mariebergsskogen, det är så fint där! åt glass och gick runt där lite och sen gick vi hela vägen hem igen med ett stopp på ica för att handla middag till ikväll :) skönt att ha kommit ut och gjort nåt tillsammans idag!


föresten så har jag räknat och på bara smalbenen har jag 18 myggbett ! >< tur att jag inte är sån som kliar sönder dom då hade jag inte haft fina ben sen :P ett tips som jag tycker funkar när dom kliar som bara satan är att slicka på fingret och stryk salivet på dom! låt det vara en stund så ska du märka att det har slutat klia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0