kvällen igår :)

åh det var så mysigt att gå ut och äta på "våran" restaurang <3 vi pratade en massa om framtiden, det är ju så oklart liksom när det gäller jobb och så.. mest för mig^^ men jag ska ta och kolla upp en grej som jag fick en liten gnista för igår!
och harry potter filmen var jättebra tycker jag :) bättre skådespel också nu när dom är äldre! men nu fan måste jag sätta mig och läsa 7e boken! jag har ju lånat den utav en kompis till andreas, på engelska och jag har bara läst typ 200 sidor och har inte öppnat upp den på typ 3 veckor eller nåt :P men nu måste jag bara veta hur allt slutar!

åh gud.. det var ett par som satt i bordet brevid oss igår på restaurangen som pratade rätt högt så man kunde likosm inte hjälpa att man hörde vad dom sa^^ och dom sa så mycket knäppa grejer haha :P en grej var bara så klockren! dom pratade om nån väninna till henne och hon bara "nej alltså, sönderblonderat hår och tatueringar, så dålig smak har iaf inte jag!" hahaha XD vi dog! synd att jag inte hade nåt ärmlöst på mig med en cardigan över eller nåt så jag bara kunde ta av mig och visa min armtatuering då haha XD skulle vart kul att se hur dom skulle reagera :P

ikväll blire fest :D och alldeles strax lägger jag upp min låtsas outfit för ikväll :) så kika in snart igen! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0