Kräftskiva mmm<3

yes, ikväll blire kräftskiva hos Andreas mamma + sambo :) ska bli så himla kul! dom två senaste gångerna jag och Andreas har ätit kräftor har det blivit lite av ett fiasko.. ena gången bjöd vi in flera kompisar och såg fram emot det jättemycket, hade pyntat och grejer. tyvärr har vi dåliga vänner som kommer till en kräftskiva med kycklingnuggets och färdigskalade räkor >< come on !! dom enda som faktiskt åt kräftor på den kräftskivan var jag och Andreas haha :( sen förra hösten blev det liksom aldrig någon kräftskiva, det var ingen som orkade styra upp, så vi bestämde oss för att bara sitta hemma vi två och äta kräftor, men vi hade nog köpt dom äckligaste kräftorna på marknaden :( jättesmå och lite bruna med noll smak :S och dessutom är det ju inte samma grej att bara sitta två pers och äta kräftor, det är ju meningen att det ska vara ett helt gäng glada nära och kära, olika tilltugg, sprit och festligheter liksom!

kanske uppdaterar igen sen innan vi drar för att visa hur jag ser ut :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hallå! Jag har aldrig varit på kräftskiva :( Blatte deluxe? Känner mig utanför i det svenska samhället :(

2009-08-29 @ 14:50:38
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Brunettandy!

snygg blogg! Läs gärna min <3

2009-08-29 @ 15:58:46
URL: http://brunettandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0