hemsida..

jag känner att jag borde skaffa en hemsida, det är lite b att bara ha sin myspace att referera till när folk vill se mer liksom.. och med folk menar jag fotografer/uppdragsgivare m.fl..
tyvärr kan jag ingenting om hur man gör en hemsida :S någon som kan eller vet någon som kan och är duktig? :)
jag vill ha den lättnavigerad, eller vad det heter :P typ en lista på ena sidan eller högst upp med typ Home, Portfolio, About, Contact, Links detdär vanliga^^
help me! haha ;)

nu ska jag fixa lite med fler tradera auktioner, ska försöka få upp dom nu ikväll :) jag säger till när dom är uppe! P&K

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du kan ju prova en gratis hemsida? Freewebs.com är enkla att förstå sig på, så kan man senare välja att betala för att få en egen domän och slippa ha "www.dinadress.webs.com" :)

2009-08-19 @ 19:41:51
URL: http://madcreature.blogg.se/
Postat av: Vicky

Tror att Fridas bror är en hejare på det där med hemsidor! Är osäker men jag tror att han jobbade inom webbdesign eller nåt liknande. Du kanske kan höra med Frida?

Annars är det ju bara att höra med någon modell eller fotograf man känner vem det är som styrt upp deras hemsidor :)

2009-08-20 @ 17:37:50
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0