hemma igen :)

nu är jag hemkommen, och har hunnit varva ner lite, duschat och ätit mat! jag är så slut! jag tar tillbaks det där med lättförtjänta pengar :P hade glömt bort hur jobbigt det var att gå runt i högklackade stövlar hela dan sådär så att det bränns på "trampdynan", ena stunden jättevarmt och andra stunden fryser man ihjäl, skyltarna är tunga och jobbiga att stå och hålla i när det blåser som det gör, man ska le och se glad ut hela dan när man går runt där och folk hejar på en och man ska vara med på bilder både på och utanför banan.. men nu har jag klagat nog haha! för egentligen är det ett jättekul jobb :) jag gillar uppmärksamhet (duuh har stått på scen hela mitt liv :P), och man får träffa så många nya gulliga tjejer!
haha jag och Sofie fick skjuts av Linn (vet inte om du har en blogg ;S) från karlstad till karlskoga, det är första gången jag möter människan och hon kör som en galning :O XD vi skulle ringa för mer vägbeskrivning så vi såg en mcdonalds till vänster och skulle köra in och ställa oss där sålänge och människan svänger in till vänster och hamnar på fel fil och åker rakt mot en bil som ska ut från stället XD Linn bara "ojdå!" och kör undan :P sen försökte vi hitta till vip infarten och istället för att köra lite lugnt och kolla åt höger där den ska ligga så gasar Linn och bara "ojda, där är den ju!" och måste tokbromsa in för att svänga :P skön!
jag hade med mig kamera.. men jag kunde inte ta med mig den utan vi låste in våra värdesaker under dagen^^ men Sofie fick plats med hennes mellan brösten så hon har endel pics att skicka mig ;D
ikväll ska jag bara ta det lugnt och lägga mig tidigt, imorn blire upp igen kl 07 för att åka till göteborg!
hörs kanske senare :) P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0