goooodmorgon godmorgon godmorgon

gud vad dålig jag är! skrev inte nåt inlägg efter kl 14 igår :P men det är bara för då började andreas och jag tvätta, sen efter det, kl 18 så blekte jag utväxten! och det blev för gult tyckte jag, och det hade väl vart helt okej för jag vet att det lägger sig efter några dagar, men jag ska ju faktiskt fota idag! så jag fick springa ner på ica och försöka hitta nån toning eller nåt som skulle hjälpa. blev en färg från MOOD Ljusblond, effekten på redan ljust blont hår var att det skulle bli aningen mörkare, great tänkte jag! men jaa, det blev inte nå mörkare :P men däremot så tog det bort dom gula skiftningarna! så det var ju bra iaf :) nu är jag ännu mer blond.. vet inte om jag giller't.. jag får tänka igenom vad nästa steg för mitt hår ska bli egentligen nåndag!

aja nog om det! idag ska jag till mariebergsskogen och fota :D eller folk ska få fota mig rättare sagt^^ så nu har jag precis duschat och ska sminka mig, äta en rejäl frukost och packa med mig massa kläder och accessoarer! vet bara en grej jag ska fota, det andra blir lite spontant :P men det brukar bli bra det med!

hörs sen när jag kommer hem igen! och jag tar med mig kameran, så förhoppningsvis kommer det lite behind the scenes bilder ikväll eller imorn ;)
ha en fin lördag! P&K

Kommentarer
Postat av: ANG

Cool blogg du har :)

2009-08-08 @ 20:27:59
URL: http://manao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0