fortfarande tröttis ;P

det är jag det! för imorse skulle jag ju igen upp tidigt och åka till kåmmunikare bara för att sitta där i 40 min och fylla i min veckoplanering.. värt! >< men jaja..
idag ska jag inte göra någonting X) har redan sökt massa jobb och röjt undan lite, för gud vad stökigt det har varit på min sida av sängen :O har kommit till den brytpunkten i mitt liv då jag faktiskt börjar må dåligt av att ha det stökigt hemma :P
så nu ska jag bara lägga mig i sängen och läsa massor i Harry Potter boken nu.. nej, jag har fortfarande inte läst ut den sjunde boken :P det har liksom bara inte blivit att jag har gått undan från datorn och läst istället för att se på avsnitt^^ men nu är jag så inne i den! underbart :D
har fått in nästan alla pengar från tradera auktionerna också, så ska posta paketen imorn! det gick faktiskt himla bra, jag trodde jag bara skulle få 3/9 saker sålda när jag åkte på middan i fredags, men det blev 6/9 istället :) dom 3 som blev osålda får jag lägga ut igen, med lägre pris kanske? också har jag mer plagg jag kan säga hejdå till och få hem nya för, så det kommer mer tradera auktioner alltså, säger såklart till här och på bdb^^

ja, det var en liten update :) nu blire sängen, slöa! hörs senare, P&K

Kommentarer
Postat av: Vicky

När jag lägger upp på Tradera så brukar jag försöka att ha ett rätt lågt utropspris, typ det lägsta jag kan tänka mig att sälja plagget för.

Folk blir ju mer sugna på att buda när nåt är billigt. Och sen när man ser att andra vill ha samma och dessutom lägger över ens egna bud så blir man ju lite triggad XD

Tror att det är ett rätt bra knep, i alla fall.

2009-08-18 @ 00:39:23
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0