att göra idag + ny-gamla modellbilder!

nu blire inlägg efter inlägg här :P men kände för att göra en liten to do-list för idag^^ som arbetslös blir man ju helt till sig när man kommer på att man ska göra mer än att bara kolla på avsnitt på datorn!

så det jag ska göra idag är följande:
- tvätta :(
- bleka utväxt
- gå igenom outfits och stylingar inför fototräffen i mariebergsskogen imorn
- visa er festbilder från vickys kamera i lördags
- visa er ett par gamla bilder med ny retusch som jag fått av Evelina Eklund Hassel
- slappa och kolla på so you think you can dance s03 X)
- lära mig av andreas hur man spelar nätpoker :D

kan börja med att visa er modellbilderna på en gång som jag fick av fotografen Evelina Eklund Hassel! vi fotade för ganska exakt ett år sen, och idag skickade hon mig några bilder från då men med en ny retusch :) sånt är alltid kul!



hahah min pojkvän är 2år och kan in klä på sig själv :P andreas kom in i rummet nyss och pratade medans han tog på sig sin t-shirt och han blev så distraherad att han satte på sig den bak-och-fram 4 gånger! finns det någon vuxen utbildning tror ni? XD

nu blire lunch! hemmalagade köttbullar med potatis och hemmalagad brunsås X)

Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAHAHAHA särvux? XD

2009-08-07 @ 13:45:52
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0